Unistused on hindamatud. Hinnad on ootamatud
Cayenne Turbo E-Hybrid ja Cayenne Turbo E-Hybrid GT-paketiga
Kas sportauto saab olla enamat kui 2-ukseline? Saab. Porsche Cayenne on selle tõestuseks. See on auto, mis mõeldud neile, kes tahavad liikuda mööda enda valitud rada: täna kontorisse, homme maastikule ja kui soovi, siis ülehomme ringrajale. Cayenne pakub tõelist elamust ja sõidurõõmu mistahes ajal või kohas, mistahes ilma- või teeoludega. Kõige selle suutlikkuse juures üllatab Cayenne oma säästlikkuse ja ökonoomsusega – Cayenne E-Hybrid.
Küsi laoauto hinnapakkumist!
Hinnavõit kuni 25 000 EUR
Tutvuge laost saada olevate autodega: SIIN
Garanteeritult võimas. Ootamatult säästlik.
Olgugi, et tegemist on Porsche Cayenne’iga, on selle E-Hybrid mudelite kaalutud keskmine kütusekulu ootamatult väike.
- Cayenne E-Hybrid: 1,8 – 1,5 l/100 km (WLTP)
- Cayenne S E-Hybrid: 1,7-1,4 l/100 km (WLTP)
- Cayenne Turbo E-Hybrid: 2,0 – 1,7 l/100 km (WLTP)
Sportlikult kiire. Vapustavalt mugav.
Maastur, mis on samaaegselt ka sportauto. Cayenne Coupe E-Hybrid disain toetub 911 legendaarsele siluetile, rõhutades kupeemudelite sportlikkust. Cayenne Turbo E-Hybridi kiirendus 0-100-ni on vaid 3,7 sekundit ja maksimaalne tippkiirus 295 km/h.
Kogu sportlikkuse juures on see siiski aga maastur, mis on oma olemuselt mugav ja luksuslik.
Linnas elekter. Maanteel bensiin.
Cayenne E-Hybridi mudelitel on uue põlvkonna akud, mis tagavad suurema elektrilise sõiduulatuse – soodsates tingimustes kuni 80 km. Seega saab rahulikult oma linnasõidud teha elektriga ning maanteele sõites nautida bensiinimootori dünaamilisust.
Olemuselt võimas. Jalajäljelt väike.
Oma võimsuse kohta on Porsche E-Hybrididel väike CO2 jalajälg.
Cayenne S E-Hybridi kaalutud keskmine süsinikheide on 39-31 g/km. Turbo mudelil vaid veidi suurem - 45-39 g/km.
Tutvu Cayenne E-Hybrid ja Cayenne mudelitega lähemalt siin.
Viimati muudetud: 18.07.2024